vrijdag 23 mei 2014

TEST voor je AANKOOPt !!!




Enkele weken geleden kreeg ik een mailtje van Test Aankoop....
...met de vraag of ik voor hen geen naaimachines wilde testen?
Samen met 10 anders naaisters/blogsters ( ook twee mannen)
werden we uitgenodigd voor een test en een hapje en drankje in Kaai17 in Aalst
( de aanwezigen,,,,,Mamasha, Spiegelstiksels, Jo Chapeau,
CompagnieM,de dames van La Maison Victor, Mertens,
enkele zeer bekwame niet-bloggende naaiwonders en ikzelve)


Foto Test Aankoop


Het was heel gezellig, maar vooral ook erg leerrijk
( en lekker!)
:)


Verschillende naaimachines werden aan praktische proeven onderworpen
nadat ze eerst uitvoerig getest waren in het labo van Test Aankoop zelf.



DE UITSLAG

Als beste naaimachine ( tot €700,00) komt de Brother innov-is 55 uit de bus
De beste prijs/kwaliteitssverhouding vind je bij de Brother innov-is15
Als beste naaimachine voor beginners ( met beperkt budget) wordt de Singer 8280 naar voren geschoven



Een filmpje van de tests kan je bekijken door op de onderstaande link te klikken
....ja, ik kom ook in beeld...met geluid en al, HILARISCH om jezelf te zien/horen in een filmke!


https://www.youtube.com/watch?v=eJeJclAXN-g




Bedankt Test Aankoop voor deze unieke kans





13 opmerkingen:

  1. Amaai, dat was blijkbaar wel serieus oordelen, alle machines getetst?
    zo tof om enkele bekende gezichten te zien!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was een selectie van machines tot €700,00...ik vermoed dat ze de meest courante hebben uitgekozen.
      Jammer genoeg was er niet voldoende tijd voor iedereen om alle machines te testen, maar de conclusie van test aankoop lijkt me wel erg juist!

      Verwijderen
  2. ik heb zelf een Juki en voor de naailessen gebruik ik de Brother innov-is 15 en raad ik ook steeds aan bij mijn cursisten! ben blij dat het dan ook zo goed uit de test komt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aha, ik heb toevallig een Brother Innov-is 15, goed gekozen dus. Leuk om te weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herken ook mijnheer Mertens in het filmpje. Daar kocht ik mijn Juki.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze info neem ik zeker mee naar een volgende aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga de namen van die naaimachines noteren want ik heb voorlopig een hele oude van mijn mama en wil er zelf over een tijdje eentje kopen.Bedankt voor de info.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe tof dat jullie dat mochten doen ... net het filmpje bekeken, je hebt dat goed gedaan :-) Alleen, mijn machientje stond er niet bij zie ik, zou vast het best geweest zijn hahah :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om het gezicht achter deze blog te zien. Dankzij je naamkaartje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik herkende je vanop de blog, maar vroeg me wel af: wie waren die andere dames die aan het woord kwamen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eentje was Sofie Housen ( geen blog) en de andere was Nele ( Spiegelstiksels)

      Verwijderen