vrijdag 27 september 2013

Den uitslag....



....van de SPECIALE give-away!




Ik liet mijn ( beetje ziekskes) Pateeke een beetje scrollen tussen de deelnemers 
van deze speciale give-away.....
En hij mocht er eentje uitkiezen.
:)

Nu moet ik zeggen......
....hij deed er een eeuwigheid over!
Het kindeke kan niet lezen, maar hij bestudeerde elke reactie
alsof hij een moeilijke wiskundige definitie aan't memoriseren was.....

Hij nam deze BELANGRIJKE taak dus heel serieus,
...en koos er eentje uit....

Het werd BARBARA
:)

GEFELICITEERD....je mag me je adres doorsturen !


En voor de anderen......
ik ben mijn kasten aan't uitmesten,
en ik kwam al vanalles tegen dat away gegived gaat worden...
;)

Dus hou den blog de komende dagen in't oog
en misschien zit er wel iets tussen naar u goesting!
:)

8 opmerkingen:

  1. Veel beterschap voor het Pateeke!
    'k zou ook beter eens wat opruimen en uitmesten, maar 'k zit precies in een ik-geraak-niet-vooruit-fase ...
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat sneu dat manneke, veel beterschapkes...
    Maar hij heeft goed getrokken se,
    Barbera gefeliciteerd!

    Lieve groetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gij DENKT dat hem niet kan lezen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh damn, lees ik ook eens een dag geen blogjes! Give away gemist! En zo'n kraagske had ik nou net nodig. Weet je nog waar je dat vandaan hebt?

    Beterschap voor het arm schaap.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooit eens gekocht op marktplaats geloof ik.....heb er nog een hele boel hoor ( ik stuur je meteen een mailtje!)

      Verwijderen
  5. Zou het kunnen dat ik dit ben??!! Ik geloof mijn ogen niet! Zou echt helemaal TE cool zijn!! Mijn allereerste give-away ooit gewonnen!!! En dat dankzij uw zieke pateeke, maar ocharmkes toch! Ik stuur hem bij deze heeeeeeeeeeeel veel beterschapszoentjes en knuffeltjes en een extra dikke zoen omdat hij mijn naam eruit koos!! Ik mail je m'n gegevens!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen