vrijdag 5 juli 2013

Children at play......



.....nee, dat wilt niet zeggen dat MIJN kinderen aan't spelen zijn!
Integendeel....die zijn hier allemaal in hangmodus!!!
Heel den dag niksdoen......
...precies of die zijn dodelijk vermoeid van die laatste schoolweken.....
Pfffff.......dat de zon maar rap vollenbak gaat schijnen ,
en wij met zijn allen richting Noordzee kunnen trekken!

.....
Nee, nee,
CHILDREN AT PLAY
Dat is een hele mooie stoffencollectie 
...die Sarah Jane voor Michael Miller fabrics ontwierp!
En toevallig had ik daar enkele stofkes van liggen.....
( gekocht bij fabric.com)
....en eentje daarvan pastte perfect bij mijn nieuwe taille-elastiek van Julija's
...die vandaag door de postbode werd afgeleverd aan mijn adres....
:)





Een leuk en speels motiefke.....
konijnenknuffels en poppen die aan ballonnen de lucht in vliegen.....






Samen met een roze t-shirtje en fijn gehaakte cardigan
( beide van een oude collectie van Bengh par Principesse.....lag hier nog in de kast!)
vormt het een kleurig geheel.....






Een ander stofke uit dezelfde collectie
werd verwerkt tot peuterjurk.
Omdat ik de ballonnetjes niet wilde doorknippen.....
....maakte ik een rokdeel dat langer is en hoger gedragen wordt....
...het bovenlijfke nam ik over van een bestaande perfect passende jurk!
Een riempje dat ik in de SOLDEN bij Veritas kocht,
geeft extra kleur aan de overwegend witte jurk....
:)





Zie ne keer wat een schoon motiefke.......





....daar hoort natuurlijk een trekkarretje bij!






En met dit lieflijke plaatje gaat mijn blogverlof ECHT van start!
;)


29 opmerkingen:

  1. Goe verlof !
    En ik zit zelf ook precies in hangmodus....misschien klopt dat wel van die laatste weken....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, dit is zoooooooooooooooooooooooooooooooo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-)
    uit de eerste stof maakte ik een paar jaar geleden mijn eerste dekentje voor het nichtje. En omdat ik vannacht te weinig sliep - wederom - ben ik nu ook even in hang- en slaapmodus. Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "En met dit lieflijke plaatje gaat mijn blogverlof ECHT van start!"
    => zijt ge zeker?!
    Allée, geniet van het zonnetje!
    P.s. superleuk kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goed verlof en tot snel. :-) dat is weer prachtig wat je maakte en combineerde.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer prachtige creaties en combinaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat jullie daar een kledingwinkel kunnen vullen met al die mooie maaksels! Of is dit de etalage van een prachtig winkeltje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kmoet toegeven dat ik den deze ook wel heel schoon vind....:)

      Verwijderen
  8. Mooi stofje! Ben eens op die website gaan kijken en voel het kriebelen om te bestellen... Maar hoe zit het met doaunekosten? Voor hoeveel kan je bestellen zonder dat je daarvoor moet betalen? Enige ervaring ermee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je douanekosten wilt vermijden, dan moet je bij fabricworm of fatquartershop bestellen.......daar verzenden ze in flat rate enveloppen en zetten ze op de verpakking dat de waarde van de inhoud van de enveloppe maar 20 dollar is!
      Alleen....de stof is daar duurder en de verzendingskosten ook!
      Mijn ervaring is dat bij grote bestellingen fabric.com de goedkoopste is....lage verzendingskosten en lagere prijzen ( vaak ook acties!)
      Maar....momenteel loopt er een solden-actie bij fabric.com waarbij je een bepaalde percentage korting krijgt bij een bestelling vanaf een bepaald bedrag. ECHTER....ze hebben hun prijzen opeens drastisch omhoog gedaan, deze actie is er dus eigenlijk geen!
      Stoffen die twee weken geleden nog 7,5 dollar/ yard kostten, daar vragen ze nu opeens 9,5 dollar/yard voor!
      Ik raad je dus aan om te wachten en de prijzen goed in de gaten te houden ( mss kan je zelfs aanvragen om je per email op de hoogte te houden van acties!)
      Ik kocht deze stoffen toen het Michael Miller week was ( kwam ik per toeval te weten hoor!)..... Je kreeg op alle MM stoffen 20% korting...das al eens de moeite dan!
      Vorige week was het 15% korting op alle dieren-stofjes....ook de moeite!
      Bij fabric.com gooien ze met acties, maar nu tijdens de SALES lopen er volgens mij geen andere acties.......

      Verwijderen
    2. Damn, heb ik MM week gemist?, ;-)

      Verwijderen
  9. Super stofje, staat ook hier op de verlanglijst! En ben heel benieuwd hoe lang je blogverlof zal duren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk. Die stofjes zouden dochter ook wel bekoren: BALLONNEN!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij maakt echt wel schoon ensemblekes !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig!! En weer zulke mooie combinaties die je maakt met vestep, ceintuur en dan prachtig neergezet op de foto! Wat heb je toch een mooie manier van kijken en zien! Zeer talentvol!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echte prachtplaatjes om mee in verlof te vertrekken. Fijne vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super resultaat een een prachtige stofjes! Geniet van je blogverlof!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi, amai zeg, super! Dat balonnetsofje heb ik ook gekocht, maar nog niks mee gedaan (door de zwangerschaps-extreme-moeheid heeft het hier wekenlang stilgelegen op naaivlak, en op veel andere vlakken ook :-) Er komt nu gelukkig stilletjes aan wat beterschap aan... :-) ). Dit is alvast weer een inspiratie! Dat kleedje vind ik trouwens echt fantastisch, dat lijkt wel zo weggelopen uit de collectie van een of ander topmerk!
    Geniet van je verlof he!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die jurkstof is echt prachtig! Mooie plaatjes!!
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijne, fijne, fijne vakantie... en enorm bedankt voor je Bingo-prijs! Ik ga er zeker mooie dingen mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Net op jouw blog terecht gekomen! Heel mooi wat je maakt! Ik ga jou zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige stofjes. Het jurkje is een plaatje, qua stof, maar ook het modelletje met bijpassend ceintuurtje :)

    Groetjes Collie

    BeantwoordenVerwijderen