zondag 3 maart 2013

Eentje met poef-mouwen....


Pleegtoertje 1 wees naar de peasant-dress van toertje 1 en vroeg met haar grote reeenogen 
'ook zo'n kleedje'

....
't Is maar een vraag he? 
...dus maakte ik nog zo'n kleedje......
.....met poef-mouwen deze keer!

Het stofje gebruikte ik al eerder voor dit rokje, en we hadden daar nog een grote lap van over, dus....
De boerinnekes-jurk werd nog maar eens in elkaar gestoken......
...jong, das een poepsimpel patroon, daar kunt ge eindeloos mee combineren en niks verkeerds doen volgens mij!
:)






Een fluo oranje-roze lintje maakt het geheel af...




Stof kocht ik ooit eens via marktplaza
Lintje van Veritas

13 opmerkingen:

  1. Oh weeral zo mooi! Leuk voor pleegtoertje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief jurkje weer, en wat draai jij een productie zeg! Die kinders boffen maar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi jurkje! Ik heb op je pinterest gevonden hoor! Binnenkort probeer ik het ook wel eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben jij nog wel te stoppen? :-) Schooooon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. och hoe lief weer al die jurkjes. Als nou ook nog de zon gaat schijnen, zie je je kids toch al heerlijk door zo'n bloemenveld rennen in zo'n mooie jurk! prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihi, heel mooi, ik maakte er net vandaag ook ééntje met poefmouwkes. dit is heelmooi gelukt bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig ,dat ga ik ook doen poefmouwen.Schitterende stof.Heel mooi de jouwe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat fluo lintje doet t 'm! Geweldig! Als he nog op zoek wilt naar het Tammy rokjes patroon: hij staat in Ottobre 6 uit 2008. Maar als je op zoek bent naar 1 maat wil ik hem ook best voor je overtekenen en opsturen?
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu nog weten waar ik die ottobre 6 uit 2008 kan vinden?
      Bestaat er ergens een uitleendienst voor die boekskes?

      En gij wilt dat eventueel voor mij overtekenen?
      Zo lief!
      In maatje 122 zou dat super welkom zijn!

      Verwijderen
    2. Je kunt die op de website van Ottobre bestellen, maar overtekenen is natuurlijk altijd goedkoper :)
      Mail me anders even je adresgegevens naar essebessie@hotmail.com dan stuur ik het op!

      Verwijderen