vrijdag 15 februari 2013

Stofjes....




Vandaag ging ik een bestellinkske ophalen bij Eclips...., helaas waren mijn bestelde stofkes nog niet binnen, jammer!
Maar zeg nu zelf, een stoffenwinkel buitenkomen zonder goed gevuld zakske.....da kan toch niet!!!
Allez ja, IK KAN DAT TOCH NIET!

Dus, snuffelde ik nog eens tussen hun stofkes...
IK ZOCHT EN IK VOND
Veel...maar hier een kleine greep uit mijn aankopen
:)

Schattige retro-vogeltjes katoen
Schoon he!!!



Mooie zijde met een libellen-motiefje.....
Ik denk dat dat een fijn bloesje voor pleegtoertje 2 of mezelf wordt....




....een heel fijn kwalitatief stofke ( katoen en nog iets.....maar dat ben ik al vergeten!)
.....ideaal om een lieflijk jurkske of rokske van te maken.....



.....en tot slot kochten we bij een Pools winkeltje in dezelfde straat een zakske chips.....
....zeg maar NE ZAK chips!
( om je een idee te geven van de omvang van deze mastodont....de zak Lays is een XL verpakking)
;)



12 opmerkingen:

  1. Dat is weer heel goed gescoord en hele mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor die libellen stof was ik de dinsdag terug gereden. Moest en zou die hebben. MAAR ik heb hem toch weer laten liggen omwille van te doen voor nu zondag. Maar nu ik dat hier weer zie. WEER spijt. En die groene vogeltjes daar wacht ik al zo lang op. Die hadden ze alleen in het roze en de dinsdag nog niet in het groen. IK WIL DIE OOK DIE ZIJN ZOOOO MOOI.... Please, zeg me dat er nog is.
    En dat onderste stofke zo zalig mooi. Ik vrees dat ik morgen toch maar eens mijn fietske op spring richting eclips... Jiehaaa.....
    En die zak man, die is hilarisch.... Is hij ook mega lekker???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja....die libellen-zijde is heel mooi!
      De vogeltjesstof was net binnen ( ik vond de roze versie ook echt niet mooi) dus er is nog ne volle rol van .....min hetgeen ik gekocht heb natuurlijk!
      Dienen zak chips......smaakt naar ne mix tussen popcorn en kaaschips zonder kaassmaak.....vrij smaakloos dus maar waarschijnlijk wal redelijk gezond ( ik denk niet dat daar veel extra zout en smaakstoffen in zitten!!!)
      De jongste kinderen vinden het alleszins erg lekker...:)

      Verwijderen
  3. Hahaha dieje zak chips!
    Die vogeltjes heb ik hier ook liggen.
    Die libellen zijn ook wel heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vangst weer! :) Die vogeltjes had ik al eens ergens anders gezien en toen ook wel een zwak voor! En die libellen... wauw!! Maar zijde... is dat niet moeilijk te verwerken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met een aangepaste naald zou het wel moeten lukken....
      En...voor alles een eerste keer he?!

      Verwijderen
  5. wat een prachtige stofjes zeg en inderdaad .. een mega zak!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat stofje met die libellen is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om mijn vogeltjes te zien op je blog! Volgend jaar zomer een nieuwe collectie Mies&Moos stofjes, de vogeltjes blijven ook nog even. Misschien kunnen jullie me helpen wat voor soort stofjes jullie zoeken? Ik wil hier graag op in spelen met ontwerpen van nieuwe stoffen. Foto's, illustraties, stofjes zijn van harte welkom als inspiratie! Je kunt kontakt opnemen via info@miesenmoos.com of info vinden op www.miesenmoos.com

    BeantwoordenVerwijderen